Content marketing

Marketing is verankerd in onze uitgeverij. Want in deze snel veranderende tijd is het noodzaak om continu de wensen van je klanten te vertalen in je dienstverlening. 

Het marketingspel is bovendien een stuk complexer geworden. Hoe zet je de grote social media platformen, zoals Facebook, linkedIn en Instagram in voor je marketingbeleid? Wat kan je doen met AdWords om je promotie van je producten en diensten een boost te geven? Hoe zet je content marketing in? En werkt het? En hoe zetten we e-mail effectief in? Nog altijd een ijzersterke marketing tool!

Maar alles valt of staat met relevante content. Welke middelen je ook inzet, als je content niet relevant is voor je doelgroep krijg je geen aandacht. En dat is juist wat je wenst: aandacht van prospects.

Voor elk project kijken we welke welke relevante content we nodig hebben of al beschikbaar is om vervolgens een keuze te maken uit de meest geschikte (social)mediakanalen. Uiteraard afgestemd op de beschikbare budgetten. Soms is dat jammer. Maar juist met een kleiner budget wordt je gedwongen nog creatiever te denken en te handelen.