PRNT magazine [content marketing]

PRINT magazine hebben we gemaakt in opdracht van Bureau Van Vliet. Doelstelling was Bureau Van Vliet te promoten bij uitgevende instanties en leads te genereren. De campagne bestaond naast het PRNT magazine uit advertenties en events.

Om de doestelling te realiseren bieden we de doelgroep relevante informatie om zo oprechte aandacht van hen te verkrijgen.

Relevante content
PRNT magazine helpt uitgevende instanties met vakinhoudelijke artikelen over hoe zij hun print producties kunnen verbeteren. We hebben dan ook gekozen voor een vakblad-‘format’. Speciaal voor uitgevers, hoofdredacteuren en bladmanagers.

De content delen we vervolgens in likeable en shareable items via de social-media kanalen om zo het ‘paid, owned en earned media-model’ te realiseren.

Over PRNTmagazine #1
The Revival of the Print Magazine | over de kracht van het printtijdschrift in de digitaliserende wereld!
80 pagina's, 103 foto's/beelden, 13980 woorden, 4 lettertypes, 4 papiersoorten, 8 auteurs, en meer.

Coverstory:
Hoofdartikel waarin 4 media-experts: Jeremy Leslie, Rob van Vuure, Carolien Vader en dr. Piet Bakker hun visie delen over de kracht van het printmagazine en hoe uitgevers deze kracht kunnen gebruiken voor hun eigen titels.

En verder:
- TOP 4 covers van Nederlandse bodem
- Interview met hoofdredacteur/bladmanager Wim Ciggaar|
- TOP 3 Best Print Ad World Wide
- 5 typen redacteuren voor een future-proof titel
- Abonnementenwerving in de praktijk
- Mooie column van Susan Smit over haar beleving van haar favoriete magazine

Vraag PRNT magazine gratis aan KLIK HIER.